Etykiety

sobota, 18 czerwca 2016

Maybelline Super Stay – Gel Nail Color

Jak pisałam w ostatnim poście, w rankingu na ulubione lakiery do paznokci, bezkonkurencyjnie wygrywają u mnie Maybelline Super Stay 7 Days. W swojej kolekcji mam ich 5. Są to najtrwalsze z lakierów, które stosowałam. Choć od jakiegoś czasu przerzuciłam się na lakiery hybrydowe, to w sytuacjach awaryjnych, gdy nie mam czasu zająć się należycie paznokciami, te są dla mnie kołami ratunkowymi. Dwie warstwy bardzo ładnie pokrywają paznokcie, kolory są nasycone, stosunkowo szybko schną. Nie mam żadnych zastrzeżeń.
*Zdjęcia zamieszczone w poście przedstawiają dwie warstwy lakieru.



Nr 135 – Nude Rose
To zdecydowanie mój ulubiony kolor. Delikatny przygaszony róż, dobrze kryjący. Na paznokciach wygląda bardzo delikatnie i elegancko.



Nr 08 – Passionate Red
Drugi w kolejności, co do ulubieńców. Nasycony piękny czerwony kolor. Bardzo seksowny, dodający pewności siebie. Zawsze mam go na paznokciach gdy wychodzę ze znajomymi potańczyć, lub na piwo J



Nr 490 – Hot Salsa
Bardzo ciekawy kolor. Taki pomiędzy czerwonym, a pomarańczowym. Najbardziej lubię go nosić latem. Idealnie pasuje do lekkich zwiewnych, pastelowych ubrań.



Nr 615 – Mint For Life
Również typowo letni kolor. Nie bardzo jestem przekonana do niego na dłoniach, zdecydowanie częściej stosuję go na paznokciach u stóp.



Nr 286 – Pink Whisper

Najmniej go lubię. Jest mało widoczny nawet po nałożeniu dwóch warstw, półtransparentny, mleczny kolor. Będzie dobrym rozwiązaniem dla dziewczyn, które nie mogą malować paznokci do pracy na widoczny ostry kolor. 


2 komentarze:

  1. Mam miętę, mój ulubiony kolor na lato :)
    Masz ładne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Ja miętę wolę na paznokciach u stóp, ale w okresie wakacyjnym czasami skuszę się też na miętowy manicure :)

      Usuń