Etykiety

środa, 8 kwietnia 2015

Paletka My Secret

      Ostatnio często zdarza mi się wykonywać pełny makijaż oka na wyjścia. Staram się nie ograniczać tylko do tuszu, w ruch poszły również cienie i eyeliner. Bardzo mnie cieszy, że wreszcie się do tego zmobilizowałam. Dziś chciałabym polecić Wam paletkę cieni My Secret, która będzie idealna zarówno dla zaawansowanych makijażystek, jak i początkujących nowicjuszek J



      Paletka jest niedroga, możemy dostać ją w Naturach za 12 zł. Są różne wersje kolorystyczne, ja mam tę w naturalnych kolorach. Paletka zawiera 4 matowe cienie: najjaśniejszy, mogący stanowić bazę na całą powiekę, drugi jest w kolorze delikatnego cafe latte ;), mamy również delikatny karmelowo brązowy i ciemniejszy brąz. Kolory są raczej w chłodniejszej tonacji, będą pasowały praktycznie każdemu typowi urody. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, łatwo się rozcierają, praca z nimi to przyjemność. Są trwałe, makijaż nimi wykonany spokojnie wytrzyma na oku kilka godzin. Można nimi wykonać zarówno delikatny dzienny makijaż, jak i wieczorowy. Dlatego są one fajną alternatywą na wyjazdy – nie zajmą dużo miejsca, a można nimi wykonać różne makijaże w zależności od okazji. Dlatego jeśli planujecie rozpocząć przygodę z makijażem, polecam Wam udanie się do Natury i obejrzenie paletki. 
*Pigmentacja cieni bez bazy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz